Таби?атты? аясы - адамны? жан саясы

Автор разработки, статьи:
Сейфульдинова Г?лбану Сембі?ызы
Наименование учреждения:
?аратал орта мектебі
класс:
-
Тип статьи:
Авторская

Мерзімі

9 желто? сан 2015 жыл

Та? ырыбы

Таби? атты? аясы – адамны? жан саясы

Ма? саты

М?? алім – ата — ана – о? ушы арасында? ы? арым — ? атынасты ны? айта отырып, о? ушыларды? жаратылыстану функцияналды? сауаттылы? ын ынтыма? тас? ан ортада арттыруды? керектігін ?? ындыру

К? тілетін н? тиже

  • 1.? атысушылар? з ойын ашы? жеткізуге, бір — біріні? пікірін ?? рметтеуге бейімделеді
  • 2.М?? алім – ата — ана – о? ушы топта? зара? рекеттестікке т? сіп, ынтыма? тасты? орнайды.
  • 3.О? ушыларды? жаратылыстану сауттылы? ын арттыру? дістері «? штік ода? та»? олданылады.

Т? йінді идея

? арым-? атынас дегеніміз? зімізді бас? алар? а бейімдеу.

? олданылатын материалдар:

Интербелсенді та? та, бейнеролик, таныстырылым

Уа? ыты

Кезе? дер

Коучті?? рекеті

? атысушыларды?? рекеті

2 мин

Кіріспе с? з

П? к таби? ат!

Ж? регімні? тамылжы? ан жырысы?.

Ей, адамдар!

? алай? ана? атыгездік жасайсы?.

Ол – ана?? ой, ал, сен – кенже? лысы?.

М.Ма? атаев

3 мин

Топ? а б? лу

Сандар ар? ылы м?? алімдер, ата-аналар, балалар 5 топ? а б? лінеді.

— Жан? я мен мектеп т? рбиесі біріккенде? ана толы? т? рбие болады;

? р? атысушы 1-5 дейінгі сандарды алып, топ? а б? лінеді.

? анатты с? здерді? жал? асын тауып, ма? ынасын ашады.

5 мин

«? штік ода?» «Бала? ызды? аншалы? ты білесіз?» сауалнамасы

— С? йікті ісі

— С? йікті та? амы

— С? йікті п? ні

— С? йікті спорты

— С? йікті? нері

— С? йікті аспабы

— С? йікті т? сі

М?? алімдер? з тобында? ы ата-ана мен баладан сауалнама алады, саралайды.

3 мин

«Таби? ат – адамзат? а аманат» бейнежазба

Бейнежазба? сынылады

? атысушылар ты? дайды

10 мин

«А? аш ж? не бала» таныстырылымы

Таныстырылым? ойылады

? атысушылар ты? дайды

10 мин

«? штік ода?» РАФТ? дісімен топты? тапсырма

Р? л: а? аш

Аудитория: -саяхатшылар

-ауыл адамдары -? кімдер

-зауыт директоры -балалар

Форма:? тініш хат

Та? ырып: а? аш? ор? ау

? р топ? здеріне берілген РАФТ? дісімен топты? тапсырмасын орындайды

10 мин

Сергіту с? ті

«А? аш отыр? ызу»

Ойын т? рінде тапсырма? сынылады.

Жатты? уды саралау:

— топтары? ыз жа? сы ж? мыс жасады ма?

— осы тапсырмада е?? иыны не болды?

О? ушылар: а? аш отыр? ызады;

Ата-аналар: а? ашты суарады;

М?? алімдер: а? ашты? ктеп, к? теді;

2 мин

Топ? а б? лу «Мозайка»

Сурет? иындылары? лестіріледі

Мозайка? дісімен сурет ?? растырады

15 мин

Шы? армашылы? тапсырма «Демалыс орнын жарнамалау»

1-топ: Бал? аш к? лі;

2-топ: Шарын шат? алы

3-топ: Текелі тауы

4-топ: Екпінді ша?? ы базасы

5-топ:? аратал? зені

? р топ берілген мекенді демалыс орнына айналыдырып, безендіріп, жарнамалайды

2 мин

? зара ба? алау

Стикермен ба? алау

5 мин

Кері байланыс

? ызыл алма –

Сары алма –

К? к алма —

— Коучинг табысты, пайдалы болды.? олданыл? ан материалдарды? берері к? п.

— Коучингте жа? сы ж? мыс жасады?.. Дегенмен? лі де к? мек керек.

— Коучинг мен? шін? иын болды.

3 мин

? орытынды с? з

ТАБИ? АТ – адам баласын д? ниеге келтіріп, бойында? ы бар махаббат мейірімі мен ш?? ылалы шуа? ын ж? регімізге? ялат? ан аяулы АНА.

14.02.2016

Комментарии

Нет комментариев. Ваш будет первым!