«Мәліметтерді енгізу мен шығаруды ұйымдастыру»

Автор разработки, статьи:
Жанаева А.А. информатика пәнінің мұғалімі
Наименование учреждения:
«Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі МДШО»КММ
класс:
7
Тип статьи:
Авторская

Сабақтың тақырыбы: «Мәліметтерді енгізу мен шығаруды ұйымдастыру»

Мектеп: «Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі МДШО» КММ

Күні:29.11.2016

Мұғалімнің аты-жөні:Жанаева А.А. информатика пәнінің

мұғалімі

Сынып:

Барлық оқушылар саны

Сабаққа қатысқаны14

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

СТО технологиясын пайдалану арқылы Pascal тілінде мәліметтерді енгізу мен шығаруды ұйымдастыруымен таныстыру, нәтижесін жоспарлау мен бағалау дағдыларын қалыптастыру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Pascal-да деректерді енгізу мен шығаруды білу

Оқушылардыңкөпшілігі орындай алады:

Мәліметтерді енгізу мен шығару операторларын қолдануды

Кейбір оқушылар орындай алады:

Программалар жазуды.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Тапсырмаларды өз бетіңше орындай алады

Сөздік қор немесе терминдер: write, writeln, read, readln, ClrScr, Crt, uses

Диалог құрау:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Сендер қандай енгізу, шығару құрылғыларың білесіндер?

Не себепті бұл құрылғылардың қайсысына есептің шешу нәтижесін (Pascal-да программаның орындалуын) шығаруға болады деп ойлайсын?

Ишара:

Мен ойладым енгізу, шығару бұл… мен сізді дұрыс түсіндім бе

Алдыңғы оқу

Оқушылар программа құрылымын, мәліметтер типін біледі, айнымалы типін программаның var бөлімінде сипаттауды; writeln операторларын қолданып, қарапайым программаны қүруды; компиляцияны іске қосу және программаны орындауды.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық ахуал. «Сәттілік тілеймін»

Оқушыларды топқа бөлу.

Топтық жұмыстағы рөльдер

Смайликтерге өз аттарың жазу, жапсыру.

www.castlots.org топқа бөлу

Ортасы

Миға шабуыл

Сендер қандай енгізу, шығару құрылғыларың білесіндер?

Не себепті бұл құрылғылардың қайсысына есептің шешу нәтижесін (Pascal-да программаның орындалуын) шығаруға болады деп ойлайсын?

2.тапсырма — ретімен жазылған ондық кодтардың көмегімен жасырылған сөздерді тап.

226 226 238 228 ввод 1топ

114 101 97 100read

226 251 226 238 228 вывод 2 топ

119 114 105 116 101write

228 224 237 237 251 245

Оқушылар сабақтың тақырыбын ашады, мақсатын қояды.

3 тапсырма – жаңа материалды оқып –үйрену презентация5 мин

4. Жаттығу1. Бағдарламаның коды қай суретте қатесіз жазылған?

5. Дұрыс немесе бүрыс жауапты таңданыз

6. Ұяшықтардағы сөздерді тартып әкелу арқылы бос жерлерді толтырыңыз.

7. Тест

8.Өздік жұмыс — А, В, С деңгейлік тапсырмалар орындау.

Жұмыс дәптері.

Интербелсенді тақта.

Рулетка Рассела.

Оқушылар өз ойларын ББҮ кестесіне / білемін, білгім келеді, үйрендім/ білемін бғанасын толтырады

Слайд

ASCII символдар кестесі

Оқулык 12-13бет

Слайд

Bilimland.kz

Оқулық 71-72 бет

Соңы

Қорытындылау.

ББҮ кестесінің үйрендім деген бағанасын толтыру.

Ынталандырубелгілері арқылы, бағалау парағы бойынша жиналған ұпайларын есептеп суммативті бағасын шығару

Үй тапсырмасы §11 оқу және тест сұрактарына жауап беру.

ББҮ/үйрендім бағансын толтыру керек/ кестесі

Бағалау парағы

оқулық

Кері байланыс

  • -Сабақ бойы біз қандай тақырыпты талқыладық?
  • -Қандай тапсырмалар орындадық?
  • -Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

Смайликтер, стикерлер

Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау-оқушыға білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс- Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құңдылықтар мен байланыс(тәрбие элементі)

  • Қабілетті оқушыларға тапсырманы деңгейіне байланысты күрделендіріп беремін
«Бағдаршам» Түсінік бойынша қателіктерін тексеру Ағылшын, орыс тілі

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міңдеттері орындалды ма?


Бүгін оқушылар не үйренді?


Сабақ қалай өтті, қандай денгейде өтті?


Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?


Уақытты қалай пайдаланды?


Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім, және неге?


Қортынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе:

Осы сабақтың барысында бпрлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөніңде келесі сабағыма қажет болатыңдай ақпаратты білдім?


20.12.2016

Комментарии

Нет комментариев. Ваш будет первым!