What’s this?

Автор разработки, статьи:
Нұржанова Күләш Хожабайқызы
Наименование учреждения:
«Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі МДШО»КММ
класс:
5
Тип статьи:
Авторская

«Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов

атындағы орта

мектебі МДШО» КММ

ағылшын тіліпәні мұғалімі

Нұржанова Күләш Хожабайқызы

Пәні:

Ағылшын тілі


Класс 5 «ә»

Күні: 29.11.16

Тақырыбы

What's this?

Мақсаты

Оқушылардысілтеу есімдіктерімен таныстыра отырып, мектеп құралдары және олардыңтүстері жайлы айтуға үйрету, тақырып аясында сөздік қорларын молайту. Оқушыларды көрнекіліктерге сүйене отырып суреттеуге, қысқа және толық жауап беруге жетелеу. Диалогтік тілдерін жетілдіру.

Сабақтың әдісі

СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу, Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Күтілетін нәтиже

Oқушылардың тақырыпты толық меңгеруі, ағылшын тілінде диалог құрай білуі, және топта дұрыс жұмыс жасай білу, оқу құралдарын атап, олардың неліктен керек екенін айта алу.

Дереккөздер, құрал-жабдықтар

А4 формат, маркерлер, үлестірме карточкалар, стикерлер, оқулық Ағылшын тілі 5классТ.Аяпова, Ж.Тұтбаева.

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Кіріспе

1-минут

  • Амандасу

— Good morning!-How are you?

Let's begin our lesson.

  • Ынтымақтастық атмосферасын орнату.

Оқушыларбір-біріне жылулық сыйлайды.

Give smiles to another pair.

aмандасады

  • -Good morning!

Оқушылар қолдарындағы смайликтерді бір-біріне күлімдей отырып сыйлайды.

Ой-қозғау

2-минут

1.Look at the board. What do you see…?

-Who is she?

-What has she got?

-Has she got a Bag?

Look! It's Dara's bag.Her bag will help you for today's lesson.

What's this?Бұл не ?

It's … Бұл ...

  • Топқа бөлу

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

-She is Dara

-She has got a bag.

Оқушылар сөмкеден шыққан мектеп құралдарына қарап бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын өздері ашады.

Мектеп құралдарына байланысты қалам және сызғыш арқылы екі топқа бөліп отырғызу.

Негізгі бөлім

2-минут

2-минут

2-минут

5-минут

2-минут

1.Жаңа сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру.

-Look at the board and answer my question. What do you see?

–Today we will take the new theme. All of you open your books and write down today's date and theme. Today's our theme is «What's this?». At our lesson we will take the new words and speak about school things. At the end of our lesson you will be able to name school things, ask and answer what thing this is.

2. Жаңа сөздермен танысу.

— Now let's take some new words. Look at the board. Let's read the words. Please, read them after me.

A pen

A pencil

A ruler

A rubber

A book

A bag

A notebook

Apencil-case

3.Match the words to the pictures.

What is this? What is that? Құрылымын енгізу.

When do we use this and that?

What is this? It is a pen

What is that?it is a pencils

What are these? They are …

What are those? They are …

4.Диалог тыңдау және құрастыру

Listenthe dialogue.

5.Pair work.

a) Now make a dialogue like this.

b) Then talk to your friend

c)You may usethese questions.

  • 1.What is this? What is that?
  • 2.What colour is it?
  • 3.Is it a …?

6. Сергіту сәті. Are you tired? Let's have a rest.All of you look at the board. let's sing a song .

Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты мен танысады. Күн жадысын, жаңа сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

Оқушылар жаңа сөздермен танысады.

Сөздердің айтылуын тыңдайды, мұғалімнен кейін қайталайды, өздері сөздерді оқиды.

Балаларкөрсетілген суреттерді жаңа сөздермен сәйкестендіреді.

Балалар сөйлемдерді оқып,this және that сілтеу есімдіктерінің қолданылуы туралы тұжырым жасайды.

this айтушының қасында тұрған заттарды көрсету үшін қолданылады;

that айтушыдан алыс тұрған заттарды көрсету үшін

Оқушылар жұптаса отырып диалог құрастырып, бір бірімен сөйлеседі.

Оқушылар видеороликке қарап, караокемен ән айтады.

Қорытынды

5-минут

7. Топтық жұмыс.

Let's go on our lesson. Now work in groups. Берілген тапсырмаларға сілтеу есімдектерін қояды.

Оқушылар топта жұмыстанып, оқу құралдары туралы постер жасайды. Топтан бір оқушы топ жұмысын қорғайды.

Бағалау

2-минут

3. Критериалды бағалау.

Now children count your points and mark yourselves.

Now I would like to give you your marks.

Балалар бағалау парақтарындағы баллды есептеп, өздерін бағалайды.

Үйге тапсырма

1-минут

To learn by heart new words describe the coloursof the thing in your room.

Балалар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.

Сабақтың талдауы

1-минут

Сабаққа кері байланыс жазу.

Қызыл түс –Оқушы сабақта ештеңе түсінбесе, қызыл түске жазады.

Сары түс- Оқушы сабақта кейбір жерлерін түсінбесе, сары түске жазады.

Жасыл түс -Оқушы сабақта толық түсінсе, жасыл түс.

Our lesson is over. You were very active today and we have done a lot of work. Thank you for the lesson.

  • . Оқушыларға үш түрлі түс беріледі, сол түстерге өз пікірлерін жазады.
20.12.2016

Комментарии

Нет комментариев. Ваш будет первым!