Критериалды бағалау

Автор разработки, статьи:
Нурбекова Анара Алтынбековна
Наименование учреждения:
ОСШ Мелькомбината
класс:
-
Тип статьи:
Авторская

Коучингтақырыбы

Критериалды бағалау Күні: 3.11.2016ж

Коучингмақсаты

1.Мұғалімдер оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудағы критериалды

әдіспен танысады. 2.Тақырыптар бойынша критерий құруды үйреніп, бағалаудың тиімді тәсілімен

меңгереді.3.Әріптестер топтық жұмыста белсенді әдіс-тәсілдерді қолданады.

Сілтеме

Мұғалімге арналғаннұсқаулық. Ресурстар. Үлестірмелі материалдар, слайдтар.

Керектіжабдықтар

Флипчарт, стикер, маркер, компьютер, интербелсенді тақта,

Күтілетін нәтиже

1. Бағалаудағы критериалды әдіс маңызды екенін түсінеді.

2. Сабақ үрдісіне критериалды әдіс қолданады.

Түйіндіидея

Критерий- оқыту міндеттерін жүзеге асыратын өлшем, оқушылардың жұмыс барысында орындайтыніс-әрекеті екенін түсінеді

Коучингкезеңдері

Коучтыңіс — әрекеті

Коучингке қатысушы мұғалімдердің іс-әрекеті

Сәлемдесу

Әр түрлі сөз буындарыарқылы топқа бөлу.

Сөз буындары бойынша топқа бөлінеді.

«Ішкі энергия.Жылу мөлшері»

Таныстырылым

Критериалды бағалау туралы слайд көрсетіледі.

Критериалды бағалау туралы слайдты көреді.

Әр топ пән бойынша тақырыптытаңдап, критериалды бағалауды қолданады

Топ мүшелеріне тақырыптар беріліп, ол бойынша критериий құру және оған сәйкес бағалау ұсынылады.

Әр топ критерий құру арқылы бағалауды практикада қолданады және топ жұмысын қорғайды

1топ өздік жұмыс не тақырып

2 топ бақылау жұмысы

Бағалау

Критерий береді.

1.Құрылған критерийдің тақырыпты қамтуы;

2. Құрылған критерийдің түсінікті және ықшам болуы.

3.Өзектілігі

1.Критерий құрып үйренеді; 2.Критерий негізінде жұмысты қорытындылайды;

3.Әр топ келесі топ мүшелерінің жасаған жұмысына баға берді.

(2 жұлдыз 1 тілек)

Рефлексия

«4 сөйлем» тәсілі

Пікір-негізгі идея 1 сөйлеммен келтіру

Дәлел-дәйекті негіздеу

Мысал- мысал келтіру

Қорытынды-1 сөйлеммен тұжырымдау

Мұғалімдердің бүгінгі коуч сессиясынантүйгендері:

Бағалаудың нақтылығына критерий құру арқылы қол жеткізуге болатынына көз жеткізеді.

25.01.2017

Комментарии

Нет комментариев. Ваш будет первым!